ماجراجویی در دنیای بسته بندی

شیبا در پنجره خلاقانه

۱۸ اسفند ۱۳۹۹
طراحی بسته‌بندی

اگر سری به وبسایت شیبا بزنید، متوجه می‌شوید با برندی روبرو هستید که بازار و مخاطب هدف را به خوبی می‌شناسد. برای هر محصول استراتژی مشخصی دارد و می‌داند دارد چه می‌کند.

یکی از محصولات شیبا مارشمالو است. طراحی بسته بندی‌ های مارشمالو شیبا زیبا و استاندارد است. اصول طراحی بسته بندی در آنها رعایت شده است و بخوبی اعتماد خریدار را در لحظه خرید جلب می‌کند. اما وقتی همه چیز خوب به نظر می‌رسد …

طراحی پنجره دار بسته بندی شیبا

یک تمایز خلاقانه می‌تواند در لحظه خرید، بازی را به نفع رقیب بچرخاند. این تمایزی است که برند ایتالیایی بولگاری به طرز خلاقانه‌ای ایجاد کرده است. آنها برای هر محصول کاراکتری طراحی کرده‌اند که دهانش پنجره‌ای برای نمایش محصول است.‌ به شکل دهانی پر از مارشمالو.

خودتان قضاوت کنید! آیا کودک شما یا حتی خود شما می‌توانید در برابر چنین تصویری مقاومت کنید؟ این بسته بندی در یک آن، هیجان و هوس را با هم در خریدار برمی‌انگیزد و دست او در مسیر حرکت به سمت شیبا ناگهان به سمت بولگاری تغییر مسیر می‌دهد. اینجا دیگر شیبا حرفی برای گفتن ندارد و حداقل در جذب خریدارانی که قیمت برایشان مهم نیست بازی را به بولگاری می‌بازد.

یک انتخاب درست

اما خب؛ هیچگاه برای آموختن دیر نیست! حتی اگر به قیمت یک کپی خوب و بجا تمام شود. شیبا بازی خلاقانه بولگاری را دید و شروع به تمرین کرد. آنها پنجره‌های خلاقانه بولگاری را در محصولی دیگر به کار گرفتند. این یک تصمیم هوشمندانه بود. چون اگر شیبا این ایده را روی بسته‌های مارشمالو پیاده می‌کرد، بازی را بیش از پیش می‌باخت.

لیکوریتز محصول تازه وارد شیبا است. در بسته بندی های آن از دهان پنجره‌ای استفاده شده است. هرچند کاراکترهای طراحی شده به پای کاراکترهای بولگاری نمی‌رسند اما به خوبی روی بسته بندی نشسته اند و در جلب نظر خریدار موفق عمل می‌کنند.

امیدواریم این برند موفق و دوست داشتنی کشورمان پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بالا برود. آنچنان خوب که خود به الگویی برای سایر برندها تبدیل شود.

طراحی بسته‌بندی پنجره دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *