ماجراجویی در دنیای بسته بندی

مدیریت فرایند در طراحی و تولید بسته بندی؛ گفتگو با میثم الله داد، مدیر عامل آژانس تبلیغاتی ساروس

۵ تیر ۱۴۰۲
administrator پک باز

میثم الله داد دانش آموخته مدیریت صنعتی است. او در طول دوران کاری خود تجربه مدیریت فرایند در کسب و کارهای متنوعی را داشته است. از مدیر میانی در کارخانه کابل سازی و دکل سازی تا مدیرعاملی شرکت تخصصی طراحی و تولید بسته بندی پویا فراز خلاق و مدیرعاملی آژانس تبلیغاتی ساروس.

اما چگونه ممکن است کسی که سررشته‌ای از بسته بندی نداشته است بتواند مدیریت یک شرکت تخصصی طراحی و تولید بسته بندی را برعهده گیرد و عملکرد موفقی داشته باشد. شاید شما هم یادتان باشد. همیشه در برنامه‌های ورزشی و فوتبالی این گلایه را می‌شنیدیم که چرا برای مدیرعاملی فلان تیم فوتبال از یک فرد غیر فوتبالی استفاده می‌شود. یا چرا رئیس فلان فدراسیون سابقه ورزشی ندارد. اما آیا برای مدیریت یک مجموعه تخصصی دارا بودن همان تخصص شرط لازم است؟

 فرصتی دست داد تا من – پیمان پاکزاد – به اتفاق کیانوش غریب پور عزیز به عنوان دو نفر که سابقه کار تخصصی در زمینه تبلیغات و دیزاین داریم دراینباره با میثم الله داد به گفتگو بنشینیم تا ببینیم او چطور توانسته با وجود نداشتن تجربه و تحصیلات در زمینه بسته بندی و تبلیغات، مدیریت یک شرکت بسته بندی و پس از آن مدیریت یک آژانس تبلیغاتی را بر عهده بگیرد.

آیا بسته بندی فرایند پذیر است؟

بسته بندی فرایند پیچیده‌ای دارد. پروژه‌های تولید بسته بندی مشابه هم نیستند. هر بسته بندی استراکچر و متریال و پروسه خاص خود را دارد و به تنوع محصولاتی که در بازار موجود است بسته بندی خاص آن محصول وجود دارد. آیا چنین پروسه‌ای می‌تواند فرایند پذیر باشد؟

در یک آژانس تبلیغاتی هم هیچ دو پروژه‌ای مشابه هم نیستند. هر پروژه تبلیغاتی بر اساس نیاز خاصی شکل می‌گیرد. تنوع مشتریان یک آژانس تبلیغاتی و تنوع نیازهای آنها چیدن فرآیند تکرار شونده را به چالش می‌کشد.

تجربه آقای الله داد در روبرو شدن با این چالش‌ها در نوع خودش جالب و شنیدنی است. گفتگوی کامل ما در اینباره را در ویدیوی زیر می‌توانید ببینید و بشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *