ماجراجویی در دنیای بسته بندی

جعبه گشایی یا UNBOXING

۱۷ مرداد ۱۴۰۰
administrator پک باز

جعبه گشایی یا UNBOXING به چه معناست؟

جعبه گشایی یا Unboxing پدیده ای است که در آن شخص از فرآیند باز کردن بسته بندی یک محصول مصرفی و درآوردن آن از جعبه، فیلمبرداری می‌کند. سپس ویدیو را در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری می‌کند تا دیگران آن را مشاهده کنند.

پدیده جعبه گشایی یا Unboxing با تکنولوژی آغاز شد. فیلمبرداری از جعبه گشایی یک تلفن هوشمند جدید یا یک کنسول بازی‌های ویدئویی تا حدی منطقی است. زیرا دیگران می‌توانند، به عنوان مثال، نحوه بسته بندی محصول، انواع سیم‌ها و کابل‌های آن و کنسول را مشاهده کنند. اما جعبه گشایی اکنون بسیار فراتر از دنیای فناوری رفته است. با تکثیر ویدئوها در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب. آشکار شده است که مردم از تماشای افرادی که اسباب بازی‌ها‌، فناوری‌ها یا محصولات دیگر را از جعبه بیرون می‌آورند  هیجان‌زده می‌شوند. فرایندی که فیلمبرداری می‌شود، یک فرآیند اکتساب است. یعنی مخاطب درمی‌یابد وقتی آن محصول بخرد درون جعبه آن با چیزهای مواجه خواهد شد. فرایند حذف همه بسته بندی ها و زباله‌های اضافی از یک محصول و بررسی آن. بخشی از آن چیزی است که باعث محبوبیت جعبه گشایی یا Unboxing به عنوان یک محتوای اجتماعی و چند رسانه‌ای شده است. آن هم یک فعالیت پول‌ساز!

جعبه گشایی یا UNBOXING
جعبه گشایی یا UNBOXING

کسب درآمد از یوتیوب

Unboxing در واقع آنقدر محبوب است که یک زن ۲۱ ساله در سال ۲۰۱۴ فقط از طریق انتشار فیلم‌های آن در کانال یوتیوب خود ۴.۹ میلیون دلار درآمد تبلیغاتی کسب کرد.

جالب است بدانید پردرآمدترین ستاره یوتیوب، زنی است که اسباب بازی های دیزنی را که برای کلکسیون خود می‌خرد باز می‌کند. او در کانال DisneyCollectorBR ، صدها ویدیو از دستان خود دارد که اسباب بازی‌های دیزنی را باز می‌کند. و صدای برجسته ای توصیف می کند که داخل بسته بندی چیست. این ویدئوها ممکن است عجیب به نظر برسند ، اما جعبه گشایی در یوتیوب به محتوایی پر بازدید تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک پاسخ به “جعبه گشایی یا UNBOXING”

  1. سمانه گفت:

    جون می‌ده برای کسب و کارهایی که تازه راه افتادن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *