ماجراجویی در دنیای بسته بندی

راهنمای کامل برندینگ ویتامین و مکمل

۱۸ دی ۱۳۹۹
translator زهرا احمدی

صنعت سلامت در حال گذران یک دوره‌ی مهم است. مخصوصا در مورد ویتامین‌ها و مکمل‌ها. طبق نظرسنجی مصرف کنندگان CRN که در سال ۲۰۱۹ درباره مکمل‌های غذایی انجام شد. درطی ۱۲ ماه ۷۶% از آمریکایی‌ها ویتامین مصرف کرده‌اند. بنابراین جای تعجب نیست که یک برندینگ ویتامین قوی برای برندهای مکمل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

برندینگ ویتامین و مکمل در صنعت سلامت

به دلیل تقاضای زیاد، ویتامین‌ها و مکمل‌های جدید بیشتر از هر زمان دیگری، وارد قفسه‌های فروش می‌شوند. این در حالی است که تاسیس یک شرکت موفق در زمینه‌ی تولید ویتامین و مکمل کار ساده‌ای نیست. هنگامی‌که محصول خود را تولید کردید. باید بدانید که چگونه می‌توانید در فضای رقابتی حاکم سهم بیشتری از بازار را بدست آورید. و این کار با جلب توجه مشتریان اتفاق می‌افتد. شما باید اعتماد مشتریان را جلب کنید. تا آن‌ها از بین هزاران گزینه‌ی موجود در بازار، محصول شما را خریداری کنند.

و شما چگونه اعتمادسازی را انجام می‌دهید؟ با یک برندینگ ویتامین و مکمل درست و مناسب.

برندینگ ویتامین راه کلیدی است. تا شما بتوانید در صنعت سلامت به شهرت برسید. و لقب “برندی که باید امتحان کنید” را تصاحب کنید.

اما به راستی برندینگ ویتامین و مکمل چیست؟ چگونه می‌توانید برندینگ ویتامین و مکمل را به طور موثر انجام دهید؟ و چه نکاتی را باید در هنگام برندینگ ویتامین و مکمل خود رعایت کنید. تا مطمئن شوید که محصول شما همان کالایی است که طرفداران سلامتی از آن صحبت می‌کنند و به دنبالش هستند؟ در این راهنما، ما از شروع تا پایان مراحل برندینگ ویتامین در کنار شما هستیم.

  • اصول برندینگ چیست؟
  • سوالاتی که باید قبل از برندینگ به آن‌ها پاسخ دهید.
  • اصول اخلاقی برندینگ ویتامین شامل چه مواردی می‌شود؟
  • نقطه تمایز خود را مشخص کنید.
  • هویت برند خود را تعریف کنید.
  • عناصر اصلی خود را طراحی کنید.

اصول برندینگ

اولین گام قبل از شروع برندینگ، شناخت کلی اصول اولیه است. وقتی صحبت از برندینگ یک کسب و کار می‌شود. سه مفهوم اصلی وجود دارد که باید آن‌ها را بشناسید : ۱) برند ۲)برندینگ ۳)هویت برند .

طراحی لوگو و هویت برند
طراحی لوگو و برندینگ ویتامین توسط  jcontreras

خب مفهوم این سه اصل چیست و چطور نقش خود را در ساختن یک برند موفق، ایفا می‌کنند؟

  • برند شما، آگاهی دنیای بیرونی از شرکت شما است.
  • برندینگ به عملی گفته می‌شود که شما برای شکل دادن برند خود انجام می‌دهید. برندینگ عملی فعال برای جان بخشیدن به برند منحصر به فرد شما است.
  • هویت برند به هر یک از عناصر اصلی می‌گویند که در فرآیند جان بخشیدن به برند، ایفای نقش می‌کنند. مانند لوگو، وب‌سایت و بسته‌ بندی، تا پیام برند خود را به مخاطب‌های‌تان منتقل کنید.

در اصل، هر یک از این سه مفهوم اصلی (۱) برند ۲)برندینگ ۳)هویت برند) مانند سه قطعه متفاوت از پازل سازنده برند هستند. و فراموش نکنید که شما برای ساختن پازل خود باید هر سه قطعه را به درستی کنار هم قرار دهید.

سوالاتی که باید قبل از برندینگ به آن‌ها پاسخ دهید

برای ساختن یک برند ویتامین منسجم، شما نیاز دارید بدانید که واقعا چه کسی هستید. چه چیزی شما را در بازار رقبا متمایز می‌کند و چطور با مخاطب‌های خود ارتباط برقرار کنید.

سوالاتی که باید قبل از برندینگ ویتامین به آن‌ها پاسخ دهید
طراحی بسته‌بندی توسط Dimadesign

در اینجا چند سوال وجود دارد که قبل از ورود به فرآیند برندینگ، باید به آن‌ها پاسخ دهید:

  • شما چه کسی هستید؟ شما به عنوان یک شرکت چه کسی هستید. و چگونه می‌خواهید بین هویت برند خود با مخاطب‌های‌تان ارتباط برقرار کنید.
  • اگر بتوانید نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنید، آن‌ها کدامند؟ ساده‌سازی برند شما با چند صفت ساده می‌تواند به فهمیده شدن آن توسط مخاطب‌های‌تان بهتر کمک کند. و این یک عامل اصلی در استراتژی برندینگ شما است.
  • رقبای شما چه می‌کنند. و تفاوت شما با رقبای‌تان در چیست؟ شما می‌خواهید برجسته شوید! بنابراین باید پیدا کنید که چه چیزی شما را از صدها گزینه‌ای که در قفسه‌ها موجود هستند، متمایز می‌کند.
  • رسالت و ارزش‌های شما چیست؟ مردم تمایل دارند با برندهایی که هم‌سو با ارزش‌های‌شان است، تجارت کنند. بخصوص برندهایی که محصول تولیدی‌شان برای بدن مردم کاربرد دارد. اختصاص دادن زمان برای تعیین رسالت و ارزش‌های برند – و نحوه‌ی برقراری ارتباط شما با مخاطب‌ هدف‌تان – می‌تواند به شما در هم‌سویی بهتر با مخاطبان هدف‌ کمک کند.
  • مشتری ایده‌آل شما کیست؟ اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که نمی‌دانید مشتریان ایده‌آل‌تان چه کسانی هستند. این را بدانید که نمی‌توانید برند تجاری خود را مطابق با مشتریان ایده‌آل‌تان به طوری که با آن به خوبی ارتباط برقرار کنند، ایجاد کنید. مشخص کنید که کدام جامعه‌ی آماری را می‌خواهید مورد هدف قرار دهید.
ورود به فرآیند برندینگ
غالباً ، هر بخشی از هویت برند یک شرکت را در وب سایت آن مشاهده خواهید کرد. طراحی صفحه وب توسط Dayanova.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.