ماجراجویی در دنیای بسته بندی

داستان بسته ها از زبان کیانوش آتشی؛ مدیر اجرایی رویداد بسته ها

۳۱ مرداد ۱۴۰۱
administrator پک باز

زمانی که با کیانوش آتشی تماس گرفتیم تا قرار مصاحبه را با او هماهنگ کنیم فکر نمی‌کردیم با انسانی تا این حد پر انرژی هم‌کلام خواهیم شد. اما پس از شنیدن داستان خلق و رشد رویداد بسته ها متوجه شدیم اجرای چنین رویدادی فقط از عهده یک تیم پر انرژی و با انگیزه‌ برمی‌آید. تیمی که هسته اصلی آن را ایمان آل مظفر، متین میرزایی و کیانوش آتشی تشکیل می‌دهند.

از کیانوش آتشی خواستیم داستان تولد و رشد رویداد بسته ها را راحت و بی‌پیرایه برای‌مان تعریف کند. او از شکل گرفتن ایده رویداد بسته ها گفت و از رویاها و آرزوهایی که برای بسته ها در سر داشته‌اند. از این گفت که با وجود تمام مشکلات و بن‌بست‌های تحریمی موفق شدند رویداد بسته ها به صورت بین المللی برگزار کنند گفت. متوجه شدیم موانع زیادی بر سر پذیرش آثار شرکت کنندگان خارجی وجود داشته است. حتی با مشکلاتی برای دعوت از داوران بین المللی روبرو شده‌اند. از کسانی گفت که عاشقانه از بسته ها حمایت کرده‌اند تا افراد و ارگان‌هایی که با انفعال و بی‌توجهی، برای بسته ها مانع تراشی کرده‌اند.

گفتگو آنچان جذاب و پرماجرا پیش رفت که علاقه‌ای به پایان دادن به آن نداشتیم. گفتنی‌ها را با روی گشاده تعریف کرد. کیانوش از آنچه گذشته بود شاد بود و به آینده امیدوار بود. حتی سالها بعد را ترسیم کرد که بسته ها موفق و تاثیرگذار به مسیر خود ادامه می‌دهد. برای تماشای این گفتگوی جذاب، روی تصویر پایین کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *